First Experience UiTM

Assalamualaikum

Hello dear fellas. Since dah hampir bertahun tahun aku tinggalkan blog ni so i'm back with the new edition.Yah as well dulu masih lagi mentah dan masih lagi dalam delima kpop. Tapi sekarang aku dah matang sikit huh! so i've been left my kpoppers life since aku dapat sambung belajar dekat UiTM. Wow yeh wow. Ini lah yang d namakan first experience d mana cita cita ingin belajar jauh, tinggal asrama, smbung belajar akhirnya tercapai jua. Firstly, nak terima kasih dekat Allah sbb makbulkan doa' ana. hehe. Sepatutnya aku post benda ni after aku dpt surat tawaran tu tpi time tu mmg dh lama tinggalkan blog so i end up dgn coretkan experience i dkt dlm my diary. Hahaha besar besar pun still ada diary lg kerr. 

Masa result UPU keluar tu dy just nyatakan uni apa kita dapat. Tempat tu tak tau lagi. So kena tunggu seminggu baru result dapat dekat UiTM mana tu d umumkan. And now is the day well semua org tunggu tunggukan. The result. Sebelum tu mmg aku berharap sangat dpt jauh jauh mcm KL ke JOHOR or MELAKA since aku pun tinggal dkt utara ni tk keluar keluar lagi dari sini sejak dari drjah 5 lol. Then, result aku keluar and zapppp! 'TEMPAT : UiTM ARAU PERLIS' wuuuu.. bukan calang calang tempat tu. huhuhu. Sedih? nope me not. Hahaha. okay pe perlis. Dekat sikit kalau homesick pon boleh la balek kerap sikit, haha. So on 4/6/2015 kalau tk silap la tarikh tu tarikh pendaftaran. So nak bagi tau ni Uitm ni dy ada dua sesi. Maybe sbb ramai sngt kot yg dpt Uitm so dy bhagikan kepada dua sesi. Sebab kawan aku dy daftr 3/6/2015. Aku tanya kawan kawan aku yang dpt Uitm pon dapat tarikh yg tak sama. So perasaan 'excited' tu mmg nampak sangat la semua kelengkapan dari A-Z dah siap awal. Semagat semua barang beli baru even dah ada dekat rumah hahaha. Inilah yang d katakan terlebih excited, Biasa la first time nak tinggal asrama kann. Okay so hampa punya experience mcm mana pulak? meh la share sikit dengan aku. Haa lagi satu yg mna dapat UiTM Perlis gak tu bagi tau laa boleh laa kita jumpa nnt. ^^ 

Comments

Popular posts from this blog

UiTM Perlis Sentiasa di Hatiku ^^